You are here
Tелефонен център за обслужване на клиенти на „Веолия Енерджи Варна“ ЕАД - 0800 14 448
Уважаеми клиенти,
Имаме удоволствието да Ви съобщим, че от 1 февруари 2016 г. заработи изцяло нов телефонен център за обслужване на клиенти на „Веолия Енерджи Варна“ ЕАД, който ще спомогне за подобряване на комуникацията и повишаване на качеството на извършваните услуги.
Денонощната безплатната телефонна линия е с познатия номер: 0800 14 448, но с много повече функционалности, като автоматични съобщения за актуални новини, автоматизирано проверяване на задължения, получаване на информация за търговски отстъпки и проекти, и много други.
За Ваше удобство, менюто е разделено на 2 модула, като първият е "дневен режим" от 08:00 ч. до 17:00 ч. на всеки работен ден, а вторият – "нощен/почивни дни", от 17:00 ч. до 08:00 ч. през работните дни и през цялото денонощие на почивните дни.
Дневен режим:
При избиране на 1 и въвеждане на партиден номер, всички битови клиенти могат да проверят автоматично сметката си за текущия месец, изготвените корекции и цялата дължима сума.
При избиране на 2, можете да съобщавате за възникнала авария.
При избиране на 3, имате възможност да се свържете с отдел "Фактуриране и топлинно счетоводство", като въвеждайки своят партиден номер, ще бъдете обслужен точно от консултантът, който отговаря за разпределението на енергията във Вашата сграда.
При избиране на 4, имате възможност да получите информация относно "Търговски отстъпки, цени и друга полезна информация". Тук можете да разберете актуалната цена на топлинната енергия; да научите как се определя цената за 1 м3 битово-гореща вода; да получите подробна информация за всички наши търговски отстъпки и полезни за Вас проекти, и много други.
При избиране на 5, имате възможност да се свържете с отдел "Клиенти и развитие".
С избиране на меню 9, обажданията се пренасочват към сътрудник обслужване на клиенти на Веолия, за различни други въпроси.
В режим „Нощен/почивни дни“, са достъпни следните опции:
При избиране на 1, и въвеждане на партиден номер всички битови клиенти могат да проверят автоматично сметката си за текущия месец, изготвените корекции и цялата дължима сума.
При избиране на 2, можете да съобщавате за възникнала авария.
При избиране на 4, имате възможност да получите информация относно "Търговски отстъпки, цени и друга полезна информация". Тук можете да разберете актуалната цена на топлинната енергия; да научите как се определя цената за 1 м3 битово-гореща вода; да получите подробна информация за всички наши търговски отстъпки и полезни за Вас проекти, и много други.
Менюта 3, 5 и 9 не са активни в този режим, като за всички други въпроси сме на разположение всеки работен ден от 08:00 ч. до 17:00 ч. както на безплатната ни телефонна линия, така и в административната ни сграда, намираща се на бул. „Янош Хунияди“ №5.
С цел подобряване на качеството, с което Ви обслужваме, сме разработили и функция, чрез която при невъзможност да Ви обслужим веднага, да оставите телефон за контакт, на който да Ви потърсим обратно в най-кратък срок!
Разговорите към нашият телефонен център за обслужване на клиенти с номер 0800 144 48, са напълно безплатни за Вас, независимо от мобилния оператор, който използвате.
Моля, не се колебайте да се свържете с нас!
Използваме случая да Ви напомним, че бихте могли да се регистрирате и в клиентската ни интернет-платформа на адрес http://my.energy-varna.bg, която е на Ваше разположение за да проверявате лесно своята текуща сметка и да получите бърз достъп до информацията за потреблението на Вашата сграда и апартамент, издадени фактури и др. за последните 3 години.
Качествено обслужване на нашите клиенти е приоритет за нас!
С поздрав,
Екипът на "Веолия Енерджи Варна" ЕАД