You are here

Социална политика

Съществен елемент в политиката на дружеството  са социално-отговорните кампании. Сред тях са кампании за облагородяване на междублоковото пространство, подпомагане на дейността на детските заведения, културно-социални инициативи, дарения, благотворителни инициативи и др.

ЗА ДЕЦАТА

Ние отопляваме сградите, но нищо не може да стопли душата така, както детската усмивка.

•           Всяка година, по случай Деня на детето – първи юни, ние доставяме радост на най-малките си клиенти, като подаряваме детски играчки на 13 детски градини и ясли, присъединени към топлопреносната ни мрежа.

•           Обновяваме и изграждаме съвременни детски площадки.

 

ЗА НАШИТЕ ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ

Дружеството допринася за облагородяване на междублоковото пространство и създаване на комфортна градска среда, като подаряваме:

•           пейки и нови алуминиеви входни врати на сградите, в които над 70 % от етажните собственици използват отопление и битово горещо водоснабдяване и нямат задължения към компанията.

 

•           енерго-ефективно осветление

„Веолия Енерджи Варна"ЕАД награди сърцатото представяне на Радостина Високова и на нейния отбор (съседите от нейния вход) за заслуженото първо място във Фейсбук играта на Далкия "Съседски съюзи" с личен приз таблет Lenovo Yoga за победителката, и енергоефективно сензорно LED осветление за целия вход, в името на който те играха!Награждаването бе извършено от ръководителя на отдел „Клиенти, ТПМ и развитие" на Далкия Варна - Орлин Пенков.

Приложението за играта бе специално разработено по поръчка на компанията с цел да провокира употребителите на социалната мрежа желание, не само да се забавляват и да спечелят, но и да се съюзят със съседите и приятелите си, за да придобият обща награда, запо-добри условия на живот за всички.

Играта "Съседски съюзи" бе част от таз годишната комуникационна кампания на „Веолия Енерджи Варна"ЕАД  "Стоплете дома си", която се фокусира върху популяризирането на актуалните търговски и социални програми на компанията сред нейнит еклиенти. Водената от нея клиентски -ориентирана политика се изразява в предложения за подпомагане чрез отстъпка при подмяна на старите тръби за топла и студена вода във входа, както и при монтаж на водомери с дистанционен отчет.

Мисията на кампанията "Стоплете дома си"е отразена в основното й послание - "Топъл дом- топло сърце". С него компанията  деликатно напомня за значението на качеството на живот, за общото добруване на хората в един вход или блок, град или държава. Отборът на Радостина Високова доказа, че това е възможно и дадоха добър пример на всички клиенти на компанията, както и на жителите на град Варна.