Като част от международната Група на "Веолия" „Веолия Енерджи Варна“ ЕАД спазва общите ценности на компанията, държи на етиката, морала и нормативното съответствие. Изпълнението им е гаранция за предоставянето на качествени услуги, създава стойност и изгражда доверие в нашите служители, партньори и клиенти.
Наш приоритет е създаване на взаимоотношения и среда, които изключват възможността за даване и предлагане на подкупи и корупционно поведение
Форми на корупционно поведение, за които можете да ни сигнализирате:
- Активна корупция;
- Пасивна корупция;
- Конфликт на интереси;
- Получаване на подаръци/покани;
- Лобиране;
- Всички други дейности, които нарушават нормативни изисквания и етичните норми и правила за поведение, както и нарушения на българското и европейското законодателство съгласно приложното поле на чл. 3 от сигнали по Закона за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения, Обн. ДВ. бр.11 от 2 Февруари 2023г., изм. и доп. ДВ. бр.65 от 28 Юли 2023г., изм. и доп. ДВ. бр.84 от 6 Октомври 2023г., изм. и доп. ДВ. бр.88 от 20 Октомври 2023г., изм. и доп. ДВ. бр.38 от 9 Май 2025г.
АКО СТЕ БИЛИ СВИДЕТЕЛИ НА КОРУПЦИОННО ПОВЕДЕНИЕ, ЗЛОУПОТРЕБА СЪС СЛУЖЕБНО ПОЛОЖЕНИЕ ИЛИ ДРУГИ НЕПРАВОМЕРНИ ДЕЙСТВИЯ ОТ СТРАНА НА НАШИТЕ СЛУЖИТЕЛИ МОЖЕ ДА ПОДАВАТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ, КАКТО СЛЕДВА :
1) На имейл адрес : ethics.bulgaria@veolia.com; или
2) За сигнали по ЗЗЛПИПОИН на имейл адрес : wb.internal@veolia.com или чрез пратка на адрес: гр.Варна 9020, бул.“Янош Хуняди“№ 5, върху която под адреса на получателя е изписан текст „сигнал по ЗЗЛПСПОИН“.
Какво е нужно, за да обработим Вашия сигнал максимално бързо и ефективно:
За да бъде разгледан Вашият сигнал, той трябва да съдържа следната минимална информация:
- трите имена, адрес и телефон на подателя, както и електронен адрес, ако има такъв;
- имената на лицето, срещу което се подава сигналът, и неговата месторабота, ако сигналът се подава срещу конкретни лица и те са известни;
- конкретни данни за нарушение или за реална опасност такова да бъде извършено, място и период на извършване на нарушението, ако такова е извършено, описание на деянието или обстановката и други обстоятелства, доколкото такива са известни на сигнализиращото лице;
- дата на подаване на сигнала;
- подпис, електронен подпис или друга идентификация на подателя;
- За обработването на писмен сигнал, подаден във връзка с нарушения, съгласно изискванията на Закона за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения е необходимо попълването на Формуляр за регистриране на сигнал за подаване на информация за нарушения съгласно закон за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения.
- Към сигнала могат да се приложат всякакъв вид източници на информация, подкрепящи изложените в него твърдения, и/или позоваване на документи, в т. ч. посочване на данни за лица, които биха могли да потвърдят съобщените данни или да предоставят допълнителна информация
- Сигнали, които съдържат очевидно неверни или заблуждаващи твърдения за факти, се връщат с указание към подателя за поправка на твърденията и за отговорността, която той носи за набеждаване.
- Анонимни сигнали не се обработват, поради което Ви молим при подаване на сигнал да предоставите информация за обратна връзка с Вас.
- Анонимността Ви е гарантирана по смисъла на Закона за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения.
- Защитата по смисъла на Закона за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения започва от момента на подаване на сигнала.
